AKVAMARIININ JA GRAPEVINEN YRITYSTIEDOTE, 09/2017

Akvamariini ja Grapevine strategiseen yhteistyöhön

– Uudessa tiimissä 22 viestinnän ja digimarkkinoinnin osaajaa

 

Viestintätoimisto Akvamariini Porter Novelli sekä digimarkkinoinnin asiantuntija Grapevine ovat käynnistäneet strategisen ja operatiivisen yhteistyön. Kahden vahvan oman alueensa osaajan voimien yhdistyessä asiakkaat saavat käyttöönsä aiempaa laajemman asiantuntijatiimin ja lisää syvällistä osaamista. Toimistot tarjoavat niitä luonnollisesti ensimmäisenä omille asiakkailleen.

– Olemme erittäin innoissamme tästä kehitysaskeleesta, jota olemme jo pitkään valmistelleet yhteistyössä henkilöstöjemme kanssa. Osaamisalueemme täydentävät mitä parhaiten toisiaan, kiteyttävät toimitusjohtajat Pia Jännes Akvamariinista ja Marika Siniaalto Grapevinesta.

 

Kaksi konkaria yhdessä – entistä vetovoimaisempaa markkinointiviestintää

Akvamariinin + Grapevinen yhteistyö keskittyy alueisiin, jotka tulevaisuuden markkinointiviestijän on hallittava menestyäkseen – strategisesta suunnittelusta rautaisiin ja tuloksellisiin toteutuksiin.

Laadukkaan sisällön merkitys painottuu aiempaa enemmän, kun ymmärrys monikanavaisuudesta syvenee.

Toimistomme tarjoavat palvelunsa asiakkailleen edelleenkin yhdeltä luukulta. Palveluiden ostaminen tehostuu, kun laatu säilyy mutta tarjonta monipuolistuu.

 

Kasvua laadun ja luovan yrityskulttuurin ehdoilla

Akvamariini ja Grapevine hakevat strategisella yhteistyöllään myös kasvua. Toimistoilla on vuosien vankka kokemus viestinnän ja markkinoinnin kentältä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Toimistomme ovat myös arvoiltaan, kulttuureiltaan ja rakenteiltaan hyvin samankaltaisia:

Yhteisen tekemisemme ytimessä ovat aidon asiantuntijuuden arvostus, palveluasenne sekä asiakkaan brändin rakentaminen luovasti, suunnitelmallisesti ja tuloksekkaasti.

Molemmissa toimistoissa pidetään tuloksellisuuden ohella myös viihtyvyyttä ensiarvoisen tärkeänä tekijänä. Kaikki asiakkaat hyötyvät lisäksi jatkossa Porter Novellin tiiviistä pohjoismaisesta yhteistyöstä ja globaalista verkostosta.

 

Akvamariinin + Grapevinen palvelut pähkinänkuoressa
  1. Strateginen brändi- ja yritysviestinnän suunnittelu
  2. Monikanavaiset ja luovat markkinointiviestinnän toteutukset
  3. Tuloksellinen ja pitkäjänteinen brändin rakentaminen
  4. Kansainväliset markkinointiviestinnän palvelut
  5. Syvälliset viestinnän, kriisiviestinnän, sosiaalisen median ja
    verkkobisneksen valmennukset sekä koulutukset
  6. Uudet markkinointiviestinnän tehokartoitukset
  7. Median ja verkon hallinta yhdessä paketissa

 

Kerromme mielellämme lisää yhteisistä palveluistamme myös kasvotusten!

 

                      Ystävällisin terveisin

                      Akvamariinin + Grapevinen tiimi

 

Lisätiedot

Akvamariini Porter Novelli: Pia Jännes, toimitusjohtaja, 040 5038 571 pia.jannes@akvamariini.fi, www.akvamariini.fi

Grapevine: Marika Siniaalto, toimitusjohtaja, 045 6744 768 marika.siniaalto@grapevine.fi, www.grapevine.fi

__________________________________________________________________________

Akvamariini Porter Novelli on vuonna 2004 perustettu strateginen viestintätoimisto, jonka erikoisosaamista on brändiviestintä erityisesti elintarvikkeiden, lifestylen ja teknologian alueilla. Toimiston asiakkaita ovat esimerkiksi Haglöfs, Helly Hansen, HP, JYSK, Meira, Merrell, NIVEA, Pågen. Akvamariini edustaa Suomessa globaalia Porter Novelli -verkostoa ja on aina toiminut erityisen tiiviissä yhteistyössä pohjoismaisen verkostonsa kanssa.

Grapevine on digimarkkinoinnin asiantuntija, joka tekee asiakkaistaan vetovoimaisempia verkossa. Vuonna 2009 perustetun toimiston erikoisosaamista on sisältömarkkinointi verkossa ja somessa  Grapevinen asiakkaita ovat esimerkiksi Arvid Nordquist Viinit, Dansukker Suomi ja Järvikylä.

Yhdessä toimistot työllistävät 22 markkinointiviestinnän asiantuntijaa. Toimistojen yhteenlaskettu liikevaihto on 2 M€.

 

Kommentit
  • Ota yhteyttä