Sisältömarkkinointi

Kohderyhmiä kiinnostavaa sisältöä

Sisältömarkkinoinnissa keskiössä ei ole yritys haluineen viestiä itsestään, vaan kohderyhmän tarpeet.

Sisältömarkkinointi alkaa tavoitteiden ja kohderyhmien määrittelyllä. Kansainväliset ideointityökalut auttavat Akvamariinia rakentamaan laadukkaita ja kiinnostavia sisältöjä, jotka vastaavat parhaalla mahdollisella tavalla kohdeyleisön tarpeita ja liikkeitä median parissa.

Akvamariinin tarjoamia johdonmukaisesti sitouttavia sisältömarkkinoinnin keinoja ovat esimerkiksi asiantuntija- ja yritysblogit, sähköiset uutiskirjeet ja erilaiset brändiä rakentavat teksti-, kuva- ja videosisällöt sosiaalisessa mediassa.

Digissä tuemme sisältömarkkinointia yhteistöillä ja mainonnalla. Viestien pääsemisen perille varmistamme myös hakukoneoptimoinnin keinoin.