Vaikuttajaviestintä

Vaikuttajaviestintä nostaa esiin tärkeän teeman eri kulmat

Se, kenet määritellään vaikuttajaksi, riippuu puheena olevasta aiheesta.

Ihmiset tekevät päätöksiä ja suosituksia parhaan tietonsa perusteella; joskus tieto on puutteellista tai yksipuolista. Vaikuttajaviestinnän tehtävissämme informoimme vaikuttajia asioiden taustoista laajemmin. Usein pohjana ovat esimerkiksi tieteelliset julkaisut.

Akvamariini on kokenut vaikuttajaviestinnän toimija esimerkiksi kemianteollisuuden, vaateteollisuuden ja elintarviketeollisuuden aloilla. Lainalaisuudet ovat useimmiten samat – ja tärkeimmät vaikuttajat haastavia saavuttaa.

Käytössämme oleva Porter Novellin kansainvälinen vaikuttajaviestinnän työkalu auttaa jo lähtötilanteen jäsentämisessä. Suunnittelemme vaikuttajaviestinnän strategian ja sisällöt sekä viemme niitä eteenpäin oikeille sidosryhmille, oikeaan aikaan tehokkaissa kanavissa.