Viestintätoimisto Akvamariini Porter Novelli ja digimarkkinointitoimisto Grapevine muuttivat kesäkuussa saman katon alle Runeberginkatu 5:een. Jo parin viikon sosiaalisuutta huokuva yhteiselo on osoittanut, että joukossa on voimaa, ja että yksi plus yksi on enemmän kuin luulimmekaan.

Uniikkia toimistoyhdistelmässämme on kahden erikoisosaamisalueen vahvuus. Kattavaa ja tuloksellista markkinointiviestinnän palvelua onkin yhä helpompi ostaa, yhden lukuun periaatteella tietenkin.

Markkinointiviestintä kytkeytyy merkitykseen
Strategisen viestinnän painoarvo kasvaa koko ajan. Merkitysviestintä – Porter Novellin globaalissa verkoston käsitteistössä Purpose Practice – kattaa niin merkityksellisen brändistrategian, yhteiskuntavastuun, sosiaalisen vaikutuksen ja markkinoinnin kuin brändiviestinnänkin. Laaja ote kiinnostaa nyt brändinrakentajia, ja syykin on selvä: menestyksen ratkaisevat kuluttajien näkemykset ja vaatimukset sekä läpinäkyvyys.

Keinoina ja kanavina me Akvamariinin+Grapevinen tiimissä hyödynnämme tuote- ja yritysviestintää sekä kampanjointia, suoraa mediakontaktointia sekä vaikuttajamarkkinointia ja asiantuntijaviestintää.
Kohderyhmän tuloksellisen kohtaamisen juurella on aina tehokas viesti, tekstin ja visun kokonaisuus. Tänään kysymys kuuluu: mitä haluamme merkitä kohderyhmillemme lyhyellä ja pitkällä aikavälillä? Onko juuri näitä viestejämme mahdollista levittää osallistaen sanansaattajia mahdollisimman tehokkaasti?
Oikeat kysymykset ja vastaukset rakentavat tarinaa brändin taakse. Laita paluuviesti ja pyydä meitä kertomaan lisää!

Markkinointi&Mainonta uutisoi aiheesta.

 

Kommentit
  • Ota yhteyttä