Real Snacks

Real Snacks

Oatis-kaurasnacksien vientimenestys herätti median kiinnostuksen: lähes 4 miljoonan yleisö

Real Snacksille toteuttamassamme tiedoteprojektissa yhdistyi kaksi Akvamariinin vahvaa osaamisaluetta: elintarvikemaailma sekä yritysviestintä. Oatis-kaurasnacksien huimasta vientimenestyksestä kertova lehdistötiedoteprojekti herätti kiinnostusta ja saavutti ansaittua näkyvyyttä niin talous-, elintarvike- kuin yleismedioissakin. Tarkasti hiottu näkökulma toi esiin sekä brändiä itseään että sen takana olevan yrityksen vientiosaamista. Tiedotteeseen rakennettua viestiä tuettiin toimialatuntemukseen perustuvilla henkilökohtaisilla media-aktivoinneilla valikoituihin toimituksiin.

Tiedotteen pohjalta syntyneitä juttuja julkaistiin muun muassa Me Naisten verkossa, Iltalehti.fi:ssä, MTV.fi:ssä, Kehittyvässa Kaupassa sekä Elintarvike ja Terveys -lehdessä. Tiedotustoimenpiteen myötä brändi saavutti ansaittua näkyvyyttä lähes 4 miljoonan silmäparin keskuudessa.

Kommentit