Kasvava joukko suomalaisista kuluttajista valitsee skandinaavisen huonekalu- ja sisustusketju JYSKin ostospaikakseen etsiessään tuotteita nukkumiseen ja elämiseen. JYSK on valinnut viestintätoimisto Akvamariini Porter Novellin viestintäkumppanikseen Suomessa.

JYSK tavoittelee alkaneen tilikauden aikana Suomessa 10 % liikevaihdon kasvua ja 10 % liikevoittoa. Ketjun erottautumiskeinot ovat hyvä, skandinaaviseen tyyliin sopiva, tarpeeksi usein vaihtuva valikoima ja edullinen hintataso. Suomessa on panostettu vahvasti myös henkilökunnan palvelualttiuteen ja saatu asiakkailta hyvää palautetta.

Viime tilikaudella 2015/2016 liikevaihtomme 11,5 % kasvu oli huomattavasti huonekalu- ja sisustusmarkkinoiden yleistä kehitystä vahvempaa. Viestinnän kehittäminen on yksi teemoista, joiden avulla aiomme jatkaa voimakasta kehittymistä myös tulevina vuosina, maajohtaja Ville Velin kertoo.

Olemme tehneet viime vuodet määrätietoista työtä konseptimme ja tuotteistuksemme kehittämiseksi. Haluamme tulla entistäkin paremmin tunnetuksi hyvää palvelua tarjoavana huonekalu- ja sisustusketjuna, avaa puolestaan markkinointipäällikkö Riikka Leskinen.

Viestintätoimisto Akvamariini yhteistyökumppanina

JYSK aloitti viestintäyhteistyön Akvamariinin kanssa vuoden 2017 alussa. Yhteistyö pitää sisällään mm. lehdistöviestintää, bloggaajaohjelman sekä työnantajamielikuvan kehittämiseen tähtääviä toimia. Viestintätoimet kertovat tärkeille kohderyhmille JYSKin tuotteista ja konseptista kehittäen ajatusjohtajuutta toimialan äänitorvena.

Lisätiedot
Akvamariini Porter Novelli: toimitusjohtaja Pia Jännes
pia.jannes@akvamariini.fi puh. 040 503 8571

JYSK Finland: maajohtaja Ville Velin
vve@jysk.com puh. 0400 579587

Kommentit
  • Ota yhteyttä