Asiakasreferenssit

Brändinrakentaminen yritys-, lanseeraus- ja tuoteviestinnän keinoin on monipuolista ja pitkäjänteistä työtä. Lue alta ajattelutavastamme.

Kerromme mielellämme lisää referensseistämme ja tuloksistamme.

Akvamariini’s references in English.

Monikanavainen markkinoilletulo: Case BioSteel

Onnistuimme luomaan huipputiimin, jossa yhdistyvät toimistomme, asiakkaamme ja kansainvälisen päämiehen osaaminen. Lue lisää monikanavaisesta työstämme!

terveys ja hyvinvointi Sabora Pharma

Terveys: Case Sabora Pharma

Luova viestintä sukeltaa asioiden ytimeen – tabujakin rikkoen. Lue yhteistyömme tuotoksista suomalaisen perheyrityksen Sabora Pharman kanssa.

Yritysvastuu: vastuullisuusviestintä ja -työ uudelle tasolle

Vastuullisuuspolkumme auttaa niittämään valmiin sadon ja kylvämään tulevan. Akvamariinin 7 kohdan vastuullisuuspolulla nostamme yrityksesi vastuullisuustyön uudelle tasolle.

Kuluttajatuotteen lanseeraus: Case elintarvikebrändi Alpro

Luovalla suunnitelmalla monikanavaiseen tehokkuuteen. Lue, kuinka rakensimme kasvipohjaisista tuotteistaan tutun Alpron brändiä lähes vuosikymmenen ajan.

Ympäristövastuu elintarvikealalla

Vastuulliset teot liiketoiminnassa ovat hyväksi ympäristölle, mutta samalla myös yritys- ja brändimielikuville.

outdoor- ja sporttiviestintä

Brändien outdoor- ja sporttiviestintä

Elämyksellisyys ja asiantuntijuus ovat sitouttavan sporttiviestinnän lyömätön yhdistelmä.

Kuluttajapalvelu brändiä rakentamassa

Kuluttajapalvelu rakentaa brändiä – hyvä prosessi luo tyytyväisen asiakkaan

Monipuolinen osaaminen viestinnästä ravitsemusasiantuntijuuteen kuluttajapalvelun keskiössä. Luota brändisi asiakaspalvelu osaaviin käsiin.

Koti ja vapaa-aika: Caset Jysk, HP ja Haikon Kartano

Koti ja vapaa-aika: Caset Jysk, HP ja Haikon Kartano

Tuloksellinen viestintä syntyy luovalla erottautumisella. Lue, miten Jysk, HP ja Haikon Kartano erottautuivat joukosta tuotelanseeraustensa kanssa avullamme.

Valmennukset ja projektit

viestintäsuunnitelma fruit juice matters

Kansainväliset projektit: Case Fruit Juice Matters – Täysmehumyyttejä murtamassa

Elintarvikeviestinnän ilmiö luodaan yhdistämällä asiantuntemus vahvaan strategiseen suunnitteluun. Lue lisää siitä, miten Täysmehumyyttejä murtamassa sai syntynsä

kriisiviestintä

Kriisiviestintä ja valmentaminen

Strategisten näkökulmien hiominen luo toimintavarmuutta ja yhtenäistää profiloitumisen.

Järjestämiämme mediatapahtumia

toimialojen PR-tapahtumat YouSport for Media Tammikuu 2021 SS2021

YouSport – urheilukaupan toimialan omat uutiset

YouSport on Akvamariinin kustantama urheilukaupan ammattimedia, joka kerää yhteen ajankohtaisia uutisia, syventäviä artikkeleita ja keskustelufoorumin.

Food for Media tapahtuma

Tapahtumat: Case Food for Media

Tapahtuma mahdollistaa brändin makuisen viestimisen medialle, somevaikuttajille ja asiantuntijoille. Lue, kuinka Food for Media tuo yhteen elintarvikealan sidosryhmät.