Caset

Beiersdorf

Beiersdorf

Pitkäjänteisellä lehdistöviestinnällä huippunäkyvyyteen Beiersdorf on ollut Porter Novellin kansainvälisenä asiakkaana vuodesta 2013 lähtien. Viestintätoimien keskiössä ovat tarkasti ajoitetut ja asiakkaan tarpeisiin räätälöidyt lehdistöviestinnän toimet,...
Ejendals

Ejendals

Tuotenäkyvyyttä miljoonayleisöille Jalas– työ- ja turvajalkineita sekä Tegera-työkäsineitä valmistava Ejendals on ollut Akvamariinin asiakas jo useiden vuosien ajan. Säännöllinen, selkeästi kohdennettu ja tuoteuutuuksia esiin nostava viestintä on taannut yrityksen...
Food for media

Food for media

Food for Media – Suomen suurin elintarvikealan pressipäivä jo kahdeksatta vuotta Elintarvikeala on Akvamariinin keskeinen kivijalka. Siksi loimme jo vuosia sitten alalle myös täysin uuden lehdistökonseptin – hyvin tuntemiamme kohderyhmiä tarkasti kuunnellen. Food for...
Helly Hansen

Helly Hansen

Arvostetuimmat brändit Suomessa – myynti kasvuun pitkäjänteisellä brändin rakentamisella Akvamariini Porter Novelli on toiminut Helly Hansenin viestintätoimistona Suomessa yli neljä vuotta. Helly Hansenista on näin vuosina rakentunut vahva toimija ulkoiluvaatetuksen...
HP

HP

Kansainvälisiä brändejä rakentamassa – tuloksellista viestintää teknologian alalla Akvamariini Porter Novellin teknologia-osaaminen on vauhdittanut kansainvälisen teknologiajätti HP:n viestintää. Keskittymällä viestimään yrityksen kuluttaja- ja b2b-tuotteista olemme...
Kansainvälinen mediavalmennus

Kansainvälinen mediavalmennus

Kansainvälinen media- ja esiintymisvalmennus auttaa hyödyntämään mediaa tehokkaasti KWH Mirka -yhtiöiden 19 kansainvälistä toimitusjohtajaa kautta maailman kaipasivat yhteistä lähtölaukausta median tehokkaammaksi hyödyntämiseksi kohdemarkkinoillaan. ”Akvamariini piti...
Kriisiviestintä

Kriisiviestintä

Akvamariinilla on vahvaa kokemusta käytännön kriisiviestinnästä sekä kriisiviestintäohjelmista ja -koulutuksesta muun muassa seuraavilla aloilla: elintarviketeollisuus, IT-ala, kemianteollisuus, tekstiiliteollisuus ja ympäristöala. Olemme saavuttaneet erinomaisia...
Lunette

Lunette

Kuukuppi suomalaisten tietoisuuteen Suomalainen kuukautiskuppi Lunette halusi kasvattaa suomalaisten ymmärrystä kuukautiskupista jokaisen naisen erinomaisena valintana. Lehdistöviestintä sai vauhtia ykköspaikan näkyvyyksistä valtakunnanlehdistössä. Viestintä kuukupin...
Meira

Meira

Viestintästrategia tehostaa yritysviestintää – tuoteviestintä maalaa makuja Meiran yritysviestinnän strategia tehostaa yrityksen ulkoista ja sisäistä viestintää määrällisesti ja laadullisesti. Strategiatyö varmistaa, että avainviestit ovat ytimekkäät ja että ne...
Merrell

Merrell

Lanseerausviestintää Akvamariini Showroomista jo yli 10 vuoden ajan! Maailman myydyin outdoor-jalkinemerkki Merrell on Akvamariini Porter Novellin pitkäaikainen asiakas. Antoisa ja tuloksellinen yhteistyö perustuu pitkäjänteiseen suunnitelmallisuuteen sekä Merrellin...
Orion Pharma

Orion Pharma

Viestinnän ja mainonnan yhteispeli tuottaa tulosta Olemme tyytyväisiä kokonaispalveluun, jossa yhdistyvät mainonnan ja viestinnän konseptointi. Tulokset ja yhteistyön vaivattomuus ovat palvelun valtteja. –Jakke Seppälä, Markkinointijohtaja, Orion...
Pågen

Pågen

Tuloksekasta viestintää herkullisista tuotteista Pågen Suomi on ollut Akvamariini Porter Novellin asiakas vuodesta 2012. Akvamariinin Pågenille tekemät viestintätoimet kattavat monipuolisesti lähes koko viestinnän kentän – lehdistöviestinnästä ja uutiskirjeistä...
Recser

Recser

Lanseeraukselle menestyksekästä jatkoa ydinviestien nostamisella EU:n asetuksella Suomessakin paristoja myyvät kaupat alkoivat Recserin johdolla hoitaa keräystä vuonna 2008. Lanseerausvaiheen aikana keräysaste nousi pelkästään viestinnän keinoin nopeasti kymmenestä 40...
Reima

Reima

Lisämyyntiä Blogger Ambassador -ohjelmalla Reima on hyötynyt viestinnän toimista aina lehdistötilaisuuksista Akvamariini Showroomin tapahtumanäkyvyyksiin. Reiman viestinnän ja markkinoinnin tarpeisiin räätälöity vuoden kestävä Blogger Ambassador -ohjelma toi Reimalle...
ResQ Club

ResQ Club

Alankomaiden lanseeraukselle yli 5 miljoonan yleisö Ruokahävikin vähentämiseen tähtäävä startup -yritys ResQ Club lanseerasi palvelunsa Alankomaissa menestyksekkäästi. Porter Novelli -yhteistyöllä hankimme lanseeraukselle ansaittua näkyvyyttä yli 60 mediassa...
Sabora Pharma

Sabora Pharma

Monikanavaiset kampanjat myynnin kasvua vauhdittamassa Sabora Pharma on suomalainen perheyritys, joka markkinoi terveyden ja hyvinvoinnin tuotteita. Akvamariinin ja Sabora Pharman tiivis ja monikanavainen yhteistyö sisältää sekä ansaittua näkyvyyttä että...
Sinituote

Sinituote

Pikadeitit bloggaajien ja brändin välillä Akvamariinin Bloggaajaviikko tarjosi Sinituotteella mahdollisuuden kartoittaa bloggaajien mielenkiintoa yhteistyöhön kompaktisti ja suorin kontaktein. Osallistuminen profiloi Sinituote-brändiä laajalti bloggaajakohderyhmässä,...
Sport

Sport

Sport villitsee suomalaiset ja Akvamariinin Sporttiala on ollut erityisen lähellä Akvamariinin sydäntä viimeisen kymmenen vuoden ajan. Lifestyle, liikunta, terveys ja ravitsemus muodostavat toimistossamme kokonaisuuden, joka toimii. Akvamariini Showroom Kampissa...
Suomen Tilaajavastuu

Suomen Tilaajavastuu

Yhteiskunnallinen viesti saavutti yleisönsä Harmaan talouden vastustaminen oli pääviesti, kun vuonna 2014 voimaanastunutta lakimuutosta viestittiin laajasti kansalaisille, ja erityisesti rakennusalalle. Suomen Tilaajavastuu valmistautui yritysten, taloyhtiöiden ja...
VAI-KØ

VAI-KØ

Miljoonayleisö yhdellä viestintäprojektilla VAI-KØ on kahden lahjakkaan nuoren toteutunut unelma omasta vaatemerkistä, joka valmistaa tuotteensa Suomessa kestävän kehityksen periaatteita noudattaen. Yrityksen yksi Akvamariini Showroom -lehdistöpäiväosallistumisen...